Inzicht in klantbeleving: wat wil je weten?
Klantkijkers doet mee: 

Woorden geven context

Het woordelijk deel van onze verslagen is belangrijk: we laten onze Mystery Guest - jouw klant - aan het woord. Want zo krijg je werkelijk inzicht in wat jouw doelgroep beleeft. Met name het tekstuele gedeelte van ons Mystery Onderzoek is waardevol en onderscheidend.

In een creatieve bui zocht ik gezegdes en spreekwoorden die met ‘kijken’ te maken hebben. Dat zijn er heel wat:

 

In ogenschouw nemen
De ogen openen: doen inzien
Vreemde ogen dwingen
Ogenblik
Achter de schermen kijken
De kat uit de boom kijken
De zaak nog eens aankijken
Voorkom dat je het nakijken hebt
Jouw medewerkers op de vingers kijken
Met argusogen bekijken
Je kijkt je ogen uit
Verder kijken dan je neus lang is
Uit je doppen kijken
Zich in de kaart laten kijken
Zijn ogen uitkijken
Iets op de keper beschouwen
Onder de loep nemen
Door de bril van je klant zien
Iemand de ogen openen

En ja, een groot aantal is van toepassing op Klantkijkers. Klantkijkers geeft inzicht (doen inzien), is een externe partij die meekijkt (vreemde ogen dwingen), laat je bewust worden van zaken die je nog niet wist (verder kijken dan je neus lang is), verplaatst zich in jouw doelgroep (door de bril van je klant zien) en geeft feedback – continueerpunten én leerpunten – over jouw dienstverlening(onder de loep nemen). Klantkijkers draagt daarom niet voor niets deze naam…

Woorden geven betekenis. Dat heet ook wel ‘context’. Een voorbeeld? Denk aan een groene golf. Waar denk je dan aan? Een Volkswagen auto? Een zee? Of wellicht een serie verkeerslichten dat op groen staat, zodat je gemakkelijk kunt doorrijden? Je ziet: context geeft woorden de betekenis die bedoeld is.

Daarom vinden wij bij Klantkijkers het woordelijk deel van onze verslagen zo belangrijk: we laten graag onze Mystery Guest aan het woord. “Veel tekst” is wat wij als eis stellen. Want zo krijg je werkelijk inzicht in wat jouw doelgroep beleeft. Van al onze opdrachtgeverskrijgen wij terug dat met name het tekstuele gedeelte waardevol en onderscheidend is. Want als je drie van vijf sterren scoort op een meting: waar moet je dan als dienstverlener aan werken? Mystery Onderzoek geeft dát inzicht: de woorden van de Mystery Guests geven context.

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?