Mystery Onderzoek als inleving

Recent heb ik een Train The Trainer mogen organiseren voor Autoflex. Een mooie organisatie die software maakt, onderhoudt en inregelt bij garagisten. Garagisten? Ja, dat zijn garagehouders: voor mij weer eens een nieuw woord voor het begrip ‘klant’.

We spraken af dat ik 𝘁𝗲𝗿 𝗶𝗻𝗹𝗲𝘃𝗶𝗻𝗴 een huidige online cursus zou bijwonen. Dat heb ik gedaan. Maar dan wel in de rol als garagist. Oftewel: undercover, met overall aan, mij voordoend als garagehouder die auto’s inkoopt, onderhoudt en verkoopt. Hartstikke leuk én zeer nuttig. In de basis is dit namelijk niets anders dan elk Mystery Onderzoek van Klantkijkers: ‘kruip in de huid van…’.

In de Train The Trainer workshop was de terugkoppeling van dit Mystery Onderzoek heel waardevol: boordevol concrete tops en tips. Want veel ging goed en dat mocht zeker gedeeld worden! Met de verbeterpunten zijn we aan de slag gegaan: ideeën gedeeld en vaardigheden besproken en geoefend.

Geweldig om te merken dat de deelnemers de workshop praktisch, to the point, informatief én leuk vonden.

Ben jij trainer en wil jij ook Mystery Onderzoek inzetten als inlevingsinstrument? Ben jij ook een garagesoftwarebouwer en wil je hulp bij het professionaliseren van jouw trainingen (😜)? Of ben jij niets van dit alles en wil je Mystery Onderzoek inzetten voor meting, beloning, indicatie of noem maar op? Laat het me weten…

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?