Mystery Visit

Een bezoek of verblijf bij jou in de organisatie: wat beleeft jouw klant? Wat gaat goed en wat moet echt beter?
Wat?
Van hotels tot winkels, van kinderopvang tot vergaderaccommodaties. Overal waar klant-, gast- of cliëntcontact is.
Voordeel?
Doorgaans in jouw eigen organisatie: hoe wordt de klant ontvangen en geholpen?
Tarief?
Je betaalt een vast bedrag per Mystery Visit, met daarnaast eventueel de reiskosten van de Mystery Guest en de één op één declaratie van de uitgaven.
Wat beleeft een klant bij jou in de organisatie tijdens een bezoek of verblijf? Wat gaat goed en wat moet echt beter?

De Mystery Visit: één van onze Mystery Guests komt persoonlijk en dus fysiek naar jou toe. Meestal is dat naar jouw eigen organisatie. Bijvoorbeeld een gast in een hotel of een gast in een restaurant. Zelfs een groep gasten is bij ons mogelijk, zoals bij een Mystery Vergader Visit. Maar ook een klant in jouw winkel, of een bezoeker aan de balie. Soms vindt een Mystery Visit ook niet plaats in jouw organisatie, maar juist bij een klant –onze Mystery Guest– thuis. Bijvoorbeeld als wij een makelaar meten: die komt naar het te kopen of te verkopen pand, of een adviseur die bij mensen thuis komt om advies te geven over energiebesparing of verzekeringen.

Bekijk deze video met voorbeelden van Mystery Onderzoek.

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?