Mystery Call

Op een bijeenkomst sprak ik een aantal medebezoekers over beleving aan de telefoon. Zoals vaak gebeurde ook nu weer dat mijn gesprekspartners vol verhalen zijn, als ik vertel dat mijn bedrijf aan Mystery Onderzoek doet: “Laatst belde ik naar mijn energiebedrijf en ik stond driekwartier in de wacht!”,

“Wat is altijd zo vervelend vind, zijn die menu’s die je aan de telefoon door moet en dan zeggen ze ook nog als tip dat je op de website voor veel vragen terecht kunt – hallo, wat denken ze wel, ik bel toch niet zomaar!” of “Ik begrijp niet dat bedrijven dat persoonlijke contact aan de telefoon verdrongen hebben dooronpersoonlijke bandjes en doorverwijzingen”. En zo hoor ik in al die jaren nog veel meer verhalen… Jazeker, daar is een rode draad in te ontdekken. Blijkbaar vinden wij het nog steeds belangrijk een meedenkend persoon aan de telefoon te krijgen. En ook: wachten is soms niet erg, maar dan willen we wel graag een betrouwbaar antwoord. Hoe kom je er nu achter wat de beleving van jouw klant is aan de telefoon? En wat gaat daarbij eigenlijk wél goed? Ons advies bij Klantkijkers: laat die gekwantificeerde stuurcijfers nu even voor wat ze zijnen stuur op kwalitatieve bevindingen. Wat is de beleving van jouw klant: wat gaat goed en wat moet beter? Kijk, dat meet Klantkijkers: van Mystery Informatie Call, tot Mystery Klachten Call en Mystery Offerte Call. Vooruit, je krijgt ook een cijfer, maar vooral van het woordelijk verslag leer je veel! Tijd voor een kwalitatieve meting? Wij gaan graag aan de slag.

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?