Inzicht in klantbeleving: wat wil je weten?
Klantkijkers doet mee: 

Klantbeleving

Klantkijker is expert in klantgerichtheid. Klantbeleving is daarbij een belangrijk fundament. Want waar je identiteit maakt, ontstaat een imago: jouw klant krijgt een beleving.

Klantkijker is expert in klantgerichtheid. Klantbeleving is daarbij een belangrijk fundament. Want waar je identiteit maakt, ontstaat een imago: jouw klant krijgt een beleving. Ons Mystery Onderzoek is de meest ware vorm van klantbeleving onderzoek. Wat is klantbeleving precies en hoe ontstaat die beleving in jouw organisatie? In hoeverre heeft klantbeleving betekenis voor jou? We leven immers nog steeds in de belevingseconomie… Het is raadzaam om uit te gaan van een klantbeleving model: een vereenvoudigde model is een weergave van de werkelijkheid. Zo is het ook met Mystery Onderzoek: beleving meten we aan de hand van een checklist, die model staat voor jouw kwaliteit van dienstverlening.

Klantbeleving onderzoek in jullie organisatie?

Klantkijkers helpt jouw organisatie om inzicht in de huidige klantbeleving te hebben. Daar stopt het niet bij: want wil je klantbeleving verhogen of klantbeleving verbeteren, dan weet je door dat ‘meten’ waar de kansen liggen. Klantkijkers vertelt je via een verslag en rapportage hoe de kansen in betere klantbeleving gegrepen worden en wat je daarvoor moet doen: delen en leren binnen jouw organisatie.

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?