Wat beleeft een zakelijke gast met een Member Seat (business seat) tijdens een avond in Ziggo Dome? Vermaat wil graag weten wat een Club Member meemaakt tijdens een concert of evenement in Ziggo Dome, van aankomst tot en met vertrek. In hoeverre merkt een Club Member dat Vermaat en Ziggo Dome twee aparte bedrijven zijn? In hoeverre heeft de gast zich écht ‘VIP’ gevoeld en heeft de gast van de Ziggo Dome Member Club het meest zinderende ‘level of music experience’ ontdekt?
Door het uitvoeren van Mystery Visits tijdens een concert of evenement krijgen Vermaat en Ziggo Dome inzicht in hetgeen een Club Member daadwerkelijk ervaart: vanaf de telefonische informatieaanvraag, aankomst, ontvangst en diner tot en met het concert, de after party en het vertrek.
Club Members ervaren grotendeels de avond als een perfect geheel. Geweldig. Van twee aparte bedrijven is volgens hen absoluut geen sprake. De Club Members, onze Mystery Guests - passend in de doelgroep, hebben zich échte VIP’s gevoeld door de goede sfeer en het 'bijna als thuis' gevoel.