Inzicht in klantbeleving: wat wil je weten?
Klantkijkers doet mee: 

Postillion Hotels

Postillion Hotels

Vraag

Wat beleeft de zakelijke gast én de vergadergast tijdens een verblijf in één van de Postillion Hotels en Convention Centres? Hoe wordt de gastvrijheid ervaren? Hoe wordt de 'aandacht met impact' beleefd? Hoe verloopt dat bij een overnachting en hoe gaat dat bij een groepsmeeting? Kortom: wat gaat goed en wat moet beter?

Oplossing

Door het jaarlijks uitvoeren van vier Mystery Onderzoeken per locatie wordt de totale ‘guest journey’ inzichtelijk gemaakt. En dat vanuit de beleving van de zakelijke gast en de vergadergast (dagvoorzitter en de groep). Alle onderdelen komen aan bod: van reservering tot en met facturatie en nazorg. Met de uitkomsten gaan alle teams concreet aan de slag!

Resultaat

Door de periodieke meting via de Mystery Onderzoeken is elke locatie continu bezig met verbetering: van gastvrijheid en commercialiteit. De eigen verbeterplannen zorgen voor motivatie. Kortom: de bewustwording bij iedere Postillionner is er en aan de optimalisatie van de ‘guest experience’ wordt steeds gewerkt.

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?