De Schutse verandert en ook het receptieteam verandert mee. Hoe worden de receptiemedewerksters betrokken bij deze verandering én werken wij met elkaar tegelijkertijd aan gastvrijheid, herkenbaarheid en veiligheid? Hoe zorgen wij ervoor dat de klanten de receptiemensen werkelijk als het visitekaartje van de organisatie zien?
Voorafgaand aan het traject is Mystery Onderzoek ingezet: Mystery Calls, Mystery Mails en Mystery Visits. De resultaten zijn met de betrokken medewerksters gedeeld en besproken. Eén van de bijeenkomsten is zelfs in een accommodatie geweest, waarbij de deelnemers die accommodatie op gastvrijheid hebben gecheckt. Zeer leerzaam!
Reier van Lagemaat, Facilitair Manager van De Schutse: "Het Mystery Visit onderzoek heeft onze receptiemedewerkers inzicht gegeven in het eigen handelen aangaande klantvriendelijkheid. Zij hebben leren kijken door de ogen van onze klant: hoe wordt onze klantvriendelijkheid ervaren in cijfers?". Het mooie? Het receptieteam is werkelijk het visitekaartje van De Schutse!