Met deze verhuurder van meer dan 40.000 m2 aan kantoorruimte in Amsterdam gaat het geweldig. Het creëren van community is een geslaagd concept. De kernvraag: “Hoe vertellen onze saleskrachten die de salestours voor potentiële ‘members’ verzorgen over onze organisatie? In hoeverre komt onze story over de bühne?”.
Wat moet wel of niet verteld worden in een salestour? Dat is eerst bepaald en vastgelegd in een checklist. B. Amsterdam zelf bepaalt waar de lat ligt. Nu vinden de Mystery Onderzoek plaats, waarbij een Mystery Guest van Klantkijkers een geïnteresseerde kantoorruimte-zoeker is. Wat beleef deze in de customer journey van website tot salestour, offerte en nabellen? Er worden per jaar meerdere Mystery Guests ingezet, zodat er trendlijnen ontdekt kunnen worden.
Het onderzoek is momenteel nog in volle gang. De eerste Mystery Guest zijn ondertussen geselecteerd, geïnstrueerd en aan de slag. De saleskrachten weten dát er Mystery Onderzoek plaats vindt, maar niet wie en wanneer… We houden het nog even spannend.